aku akhirnya berhenti pada satu blog yang aku rase..errmm.. aku suke akan penulisnya. (eh, apahal ko nih?) haha. just joking. :D
aku suke akan kata-kata ayat ni yang terdapat kat blog hamba ALLAH ni.
it suits me yang tgah x tau la dalm persimpangan mane yang aku x tahu mane durinya atau persimpangan yang akhirnya memberi aku sejuta kenikmatan. NTAHLA....AKU PUN X TAHU!
"People live much of their lives in uncertainty. What happens in a week, months or maybe years later. I wondered about my own life. If I would be able to answer the questions had kept appearing, I guess I, too was looking for certainty. However, the only certainty for the future, is that the answers to the unknown are most likely hidden right in front of us." -Kyle
![]() |
| Aku mahu selalu jadi seperti ini. Doakan kesihatan aku. ;( |

No comments:
Post a Comment