Salam and hi guys.
Alhamdulillah I am currently at home !
Wow. Another one semester to go before I graduate.
But I bet that last semester will be very hectic and much more headache coz Im going to do my practical.. Phew~
Some meaningful events happened before I went back home, I was able to do usrah wida' with the adiks2 n I succeed submitting my final research project to Miss Aishah.
Semua tu benda yg agak neves nak go through.
But the sad thing was, I lost my Quran, kamera and laptop within this two months.
Hilang Quran masa usrah wida', hilang kamera sebab terjatuh n rosak, hilang
laptop sewaktu nk hntr assignment PD n RP. I know semua tu dugaan dr ALLAH.
Urm.. Best things happened today was.. I was cooking with my brother to prepare lunch and we made it within 20 minutes.. Haa caya x? Masak ikan bilis goreng sedap, ikan goreng simple, telor goreng special and sayur kangkung mabeles. Hehe. Then makan same2 dgn kakak ipar yg sedang sarat mengandung. Alhamdulillah.. Mak n ayah pg kenduri makan di sana.
Dan perkara yg best hari ni, aku mintak mak cekkan bacaan Quran ku setelah bertahun x baca depan mak. Weeee.... And I discovered I am having a problem to say dengung nun yg xda tanda mati tu..
Payah benor nk cuba betulkan ni.. Fyi, mak dulu penah jadi Johan Qariah peringkat Daerah Rembau.. Tarannum berlagu punya.. Nak mintak aku buat cenggitu, ump.. Belum mg la nmpaknya..
Sambil2 mak cek tu, baca tafsir skali n mak terangkan maksud2 dalm ayat2 Quran. Mmg seronok blajr Quran ni..
Okay lah. Got to go.. Salam :)
No comments:
Post a Comment